Tuesday 5 October 2010

aku kalah.. frust btol..

Blog Topsy Turvy Mum (TTM) dah announce sape yg btuah dpt hadiah lucky draw berupa set Corelle dia. Seperti biasa, aku kalah. Xde la frust pon, dah mmg bleh agak pon, xkan btuah dpt hadiah cun tuh. Saja la, masuk, sbb tliur tgk hadiah. Hahaha.. Dah mmg mcm ni pon slalu. Kalo lucky draw, mmg xkn dpt lah. Aku x dpt nk recall, kalo2 seumo hidup aku, aku ckopp btuah utk menang dlm lucky draw. Mungkin, btuah tang lain kot. Btuah dpt menang hati anak raja ke? Hahaha.. Anak raja kapoor boleh la. Tu pon, kalo raja kapoor bagi anak dia kt aku. *merepek dah*

*deep breath* Klas siang td x berapa menarik minat aku sgt. Sbb klas tu mmg x menarik, atau aku yg gloomy-moody-unhealthy. Kepala pusing satu mcm je hari ni. Walopon begitu, tetap kuwa ronda2 ambik angin, tambah penyakit. Igt nk update pasal kekecewaan aku. Kecewa dgn first food hunting lah. Kalo kecewa hal cinta, xde aku nk cite kt sini pon. Esok je lah. Hah~ Dah isyak. Bleh solat, pastu bungkus!
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)