Sunday 2 January 2011

Nota-Tembak Mr K bernas!

Salam,

Hurmm.. Speechless dan masih dalam keadaan terkejut. Kenapa? Aku sebenarnye nk berceloteh perihal ke-keluaran diri aku td. Tp, lepas bace nota-tembak yg sgt2 bernas dari Mr K, aku x jadi nk berceloteh. Dah lame, lame sgt, aku pendam dan teringin nak tembak mcm ape yg Mr K tembak tu. Bukan tentang semua tu, tp sebahagian darinya. Yang lebih spesifik dari apa yg aku taw, aku nampak, dan aku dengar. Dan, aku dah bagi sedikit mukaddimahnya di sini. Dan aku perasan, beberapa hari lepas, masih ade orang yg menyerang entri itu (berdasarkan trafik blog aku). Teringin jugak utk sambung lagi bab tersebut, cuma masalahnya skrg, aku kekurangan info lantaran malas nk merujuk. So, aku peram dulu. Utk korg, aku sarankan korg bace entri Mr K tu. 

Disebabkan, keterujaan aku dgn entri tu, aku dah share kt fb. Dan sambutan sgtlah memberangsangkan. So Mr K, thanks to me for jamming your blog's traffic! *kidding* 


aku x berniat nk ckp ko study local je.. adoiii.. sorry
FJ : Selamat Tahun Baru 2011, kalian! 


If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

One Response so far

Post a Comment

Have something to say? ;)