Wednesday 26 January 2011

Jubilee Market, Covent Garden

Salam,

Dari smalam lagi aku nk update blog, tp mood kne cantas elok je. Ptg td pon mcm tu. Berkobar2 dah aku nk karang bunga2 mukaddimah utk entri baru aku (bkn yg ni), tp mood kne cantas skali lg dgn conversation yg memualkan. Sabtu lepas, aku g ronda2 check kawasan aku bertanding. Singgah la Jubilee Market. Alah, xde la spesel sgt pon psl market ni. Mcm market2 lain jugak yg kt uk, n x same sgt mcm market kt msia, di mana kita boleh jumpe Mami dan Combi bergossip psl gelang tangan baru mereka. Jubilee Market ni, one of the art craft market yg ade kt uk ni. Berlambak-lambuk lg market yg seumpamanya, tp aku x sempat nk cover sbb coverage x elok. Yg lecehnye, sesetengah tokei stall x kasi ambek gmbr. Adoi, I ni x reti pon nk tiru u olls punya craft yg unik tu. So, aku taruk kepingan2 gmbr yg aku sempat aku je ye. 





Serba warna warni, kan? Kat depan area pasar tu, ade sorg pakcik ni nyanyi. Boleh tahan juge suara dia. Hehe.. Pas ronda2 makan biskut sekeping dua, aku balik. Mule2 mmg igt nk ronda2 je, tp last2 beli gak mende ni, sbb comel sgt.



mcm horror sket mulut dia, kan.. gugugu
FJ : xtaw nk merepek ape dah.. nk smbg tgk variety show lah
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)