Friday 17 December 2010

snow lebat dgn tibe2


Dalam masa beberapa minit je, semua dah putih. Salji lebat turun tiba2. Budak2 rumah aku ms tu seme kt dapur (waktu kitorg sedar salji lebat). Anehnya, masing2 x excited mcm biasa. Selalunya, biasa turun je salji, seme org excited. Cuma tidak utk kali ni. Sebab? Ermmm.. Kami ade rancangan bercuti ke luar UK which requires us utk naik flight. So, bile dah snow mcm ni, masing2 cuak. Tkt x bleh get to airport atau penerbangan kami di batalkan.

Sejak seminggu lepas lg, aku x rs mcm beria2 pon utk trip kali ni. Biasa je. Kdg2, dtg juga rs x sedap hati dan risau. Ntah la.. Kalo x dpt pegi, aku hrp, dpt la balik duit yg dah dilabur tu. Dah nk buat mcm mane. Bukan salah kami pon. Skrg, setiap ms aku duk check airport and flight status online. Ada beberapa penerbangan yg dah di batalkan kt airport tu. Aku harapkan yang terbaik utk kami semua. Amin. 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)