Sunday 5 December 2010

Keluar dengan Ili, jalan2 di Westfield

Salam,

Aku x igt dah, ni kali ke berapa aku ke westfield. 4, atau 5 mungkin. Smalam, bawa kwn yg konon2nya nk shopping. Lgpon, katenye dia nk jumpa dgn childhood friend dia. Aku ikutkan saje. Tp, sbb dia bgn lambat, aku agak geram juge. Haha. Janji pkol 11, tp pkol 11.15 dia baru bgn. Hampir sejam jugak aku tggu dia di Waterloo Station. Mula2, g isi perut dlu. Layan nandos sepam dua kt bayswater. Then, gerak pegi Westfield. Xde byk sgt mende nk cite.. Ade gmbr je sket nk tunjuk. hªhªhª..

aku suke reflection kt cawan tu.. 

sedaaapppp kot kek ni.. skali skala xpe.. kalo slalu.. aishh.. -.-


ni lah ili.. dgn kwn dia.. suki
Ouh ye. Smalam bodyshop buat sale baek punya. Sgt berbahaya utk diriku. Tapi apekan daya. Tak mampu menahan. Lagipon, lame dah x shopping. Abeslah budget aku bulan ni.. -.-

FJ : Ade ura2 kne pegi westfield lagi lepas ni.. Xde tmpt len dah ke nak gi? Haha. Ape2 pon, westfield best. Indoor. Sejuk2 ni, baik kite pegi tmpt tertutup je, kan?
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)