Tuesday 28 December 2010

Kumpul Fridge Magnet; Saya Nak Penuhkan Fridge Mak Saya Kat Rumah!

Salam,

Seingat saya, saya ade ambek gambar fridge magnets yg dah bertempek kt fridge mak saya di rumah waktu saya balik cuti summer hari tu. Sebab apa saya ckp fridge mak saya, bukan fridge ayah saya? Sebab ayah saya yg belikan fridge tu utk mak saya di hari lahir ayah saya ogos lepas. Ya, konsep hari lahir bg mak saya pelik sket. Org yg celebrate birthday yg kne belikan hadiah utk dia, bukan the other way around. 90% dari magnets cantek yg melekat kt fridge tu adalah sumbangan tak ikhlas dari saya. 10% lagi, adik saya yg menambah2. 

Waktu pergi spain hari tu, saya beli lagi beberapa magnets somey utk tambah koleksi. Agak banyak juga. Ya lah, memandangkan ini tahun terakhir saya berkesempatan menghabiskan duit kerajaan di negara Europah ni. -.-

ade lg 1 tertinggal.. tp malas dah nk ambek gmbr lain
Ouh ya. Saya juga berniat nak kumpul fridge magnets stadium bola. Dlu, dah pnah pegi Old Trafford dgn Liverpool stadium, tp x beli pulak mende ni. Waktu tu, belum develop lg hobi ni. Hehe. Xpe2, masih sempat nk cari, kan?

FJ : Mak asek duk tny psl wooden tulips yg saya belikan utk dia kt Netherlands 2 tahun lepas. Katanya x cukup stakat 2 je. Xkan nak kne pegi Netherlands lagi kot?? >.<

If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)