Friday 24 December 2010

Selamat kembali ke UK - ucap pada diri sendiri

Alhamdulillah. Aku selamat juga sampai di UK. 6 hari lepas, sebaik saja aku dan yang lain2 selamat landing di Spain, kami dapat berita tentang salji lebat yang melanda UK. Sehari selepas tu, beberapa airport utama di UK di tutup dan ade sebilangan kecil beroperasi pada kadar yang sgt minimum. Semua yg ikut trip ke Spain ms tu, cuak bila dgr berita ni. Ye lah, mane taw kot2 nnti x dpt balik dan stranded di Spain. Sejak sampai rumah pkol 3.30 pagi td, skrg baru aku rasa nak update sket blog ni. Baru nk bukak2 balik gambar, bukak fb, etc. InsyaAllah, kalau rajin, aku update lah tentang trip ke Spain tu. Buat masa ni, nak edit gambar sket. 

Ouh ya. Sepatutnya kami kesebelasan kami sampai lebih awal kat UK. Tapi, sebab ade problem (berkaitan cabin crew), flight kami delayed selama sejam setengah. Dugaan.. Apa2 pon, dah selamat sampai, kan? :)

preview gmbr dr camera aku

FJ : Balik2 rumah je, dapat surat saman dari London Borough. Pening kepala dan mood x berapa bagus. 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)