Monday 27 December 2010

Hari Kotak/Tinju Sedunia @ Boxing Day

Salam,

26 December mmg terkenal sgt dgn boxing day di seluruh dunia. Aku x taw la mcm mane keadaannye di negara lain. Di UK, sambutan sgt2 memberangsangkan, seperti tahun2 sudah. Semua pelusuk manusia berbondong2 keluar shopping, tanpa gagal mengecewakan retailer2. Aku? Hehe.. tahun ni xde hasil yg memberangsangkan pon. Target nak beli kasut sepasang, sbb sneakers yg duk pakai skrg ni tapak dia dah berlubang. Kalo hujan, kasut aku dulu yg banjir sebelum sempat air hujan membentuk lopak pon. Sian,  kan? :( Jadi, keluarlah aku sekali lagi ke westfield. Beli kasut, terbabas jugaakkk beli benda lain (perfume miniature). Comel2 dan murah u! Haha. Naseb tu je yg aku beli. Kalo x, makan rumput la kot dlm sebulan 2 ni. 

men's miniature perfume 5-7ml each

ladies' miniature perfume 3-5ml each
Nape westfield lg? Sbb Ade kwn2 lain yg nak ber'tinju' kt situ. Dorg x pnah pegi lg katenye. Lagi2 si Alip, yg nk beli brg hantaran tunang dia. Btuah bakal tunang dia. Nanti dapat bracelet swarovski beb! *nada jeles sket di situ* Gambar? Sekeping pon x ambik. Bkn xde mood. Tp, sbb ramai sgt org. Nak kuwakn camera pon x berani. Nanti jatuh ke, kne sambar dek org ke. Aishhh.. x sanggup lah. Dah la camera tu x puas lg pakai. Bukan takat x puas, function setting pon x mahir lagi ni. -.-

Kalo hari biasa pon org berduyung2 memenuhi segenap ruang kt westfield tu, ape lg bile boxing day. Nak jalan pon duk 'excuse me, excuse u'. Penat mulut ni duk ber-excuse semedang. Dalam asek membeli belah tingkap (window shopping), perut aku menggelegak. Dari pagi x makan ape2. Lapar~ Si Alip ajak g makan itik kt bayswater. Aku yg lapar ni, turutkan je la, walopon agak jauh nnti nk balik rumah. Xpe, org belanje. Xkn nk tolak rezeki pulak, kan? :P Sedap jugak itik tu. Berlemak2. Cume x boleh amalkan selalu. Tidak elok utk takungan lemak yg sedia ada. 

FJ : Agaknya, sapelah org yg bertuah yg bakal dpt miniature2 ni ek? :P
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)