Thursday 24 February 2011

Keywords blog, privacy dan jual cinta

Assalamualaikum wbt, 

Apa khabar seme? Sehat? Eceh, mcm ayat skema tulis surat cinta zaman kecik2 dlu pulak. Diikuti dgn ayat, saya harap awk sehat2 saje. Awk bila nak blanje saya abc? Pastu, last2 wat pantun, pecah kaca pecah gelas, kalo dah pecah semenye, pakai plastik sudah (upgraded version)

Enewei, aku percaya, rata2 nuffnangers slalu je tgk referred keywords utk blog masing2. Percaya atau tidak (aku rs korg seme mesti percaya), blog aku selama ni xde pon referred  keywords. Dalam erti kata lain, kalo kat column 'keywords' kat nuffnang analytic tu, mmg slalu kosong. Ye, aku taw blog aku x se-glemer blog korg, apatah lagi dua tiga-glemer blog Mr. K atau blog Zack-Realiti Konspirasi. (_ _) Tapi, dalam seminggu dua ni, aku perasan, kt column tu dah terisi. Hurmm.. ade jugak org jumpe blog aku kt search engine ye. Yg lebih menarik perhatian aku ialah 2 keywords ni, 'fathiah jasni' dgn 'jual bf'. 


Ade pulak org search fathiah jasni yek? Ke, org tu sbenarnya cari org lain, tp aku yg perasan? Siyesly, aku x penah pon type name tu kat mane2 search engine. Smpi la aku nmpk keywords dgn nama aku tu, then aku hit lah google search dan terpampang kt situ tuiter aku, mukabuku aku, blog aku, segala bagai. *ouh, dunia ini tiada privacy lagi utk aku - drama* Oke, sila jgn, jangan dan JANGAN lagi salah faham. Aku x perasan bgs mahupon glemer-meletops apelagi comel. Aku cume dan sangka dan agak sebak. Tp, xde pulak org yg x aku kenali follow aku kt tuiter mahu juga add di mukabuku. Xpe, x penting.

Hah, pasal keywords 'jual bf' pon. Tergelak besar aku bila nmpk keywords tu. Dey, sape yg nak jual bf tu? Aku igt, yg aku ade buat entri pasal pasar malam jual bf. Jgn ckp kt aku ade org nk realisasikan idea tu pulak. Eh, kalo ade pon, jgn lupe letak nama aku kt founder ek. Thanks. Apa2 pon, aku tertanya2 adakah intention sebenar dia nk jual bf dia dan dia xtaw macam mane nk jual? Persoalan kedua, apa pulak sbb dia nak jual bf dia tu? Eh, jap jap. bf ke, bff? Xkan jual bff pulak, kate best-friend-forever. Dah tu, bf? Ouh, buaya-friend kot. Faham dah. Ape pasal? Buaya friend tu duk usha awek baru ke? Ha? Awek yg dia kenal kat twitter? X kan laa.. Amacam? Ada gaya dialog mak cik kepoh kt market x? 

source : pink-sheep/twitter nonsense
Lek ah. Aku percaya, sesuatu masalah yg datang tu, ade penyelesaiannya. Oh oh! Teringat pulak tuit dari kwn aku ni. Psl being pathetic if you keep begging for someone who doesn't love you. Leave that someone and hold your pride. Xkan ade prob chenta sket, dah layan feel lebey smpi nak jual bf? Ok lah jual bf kot, dari jual diri. Peace ('_')v

FJ : Minggu mencabar nak tiba dah tak lame lg. Eh bukan. Maksud aku, minggu MAKIN mencabar. 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)