Friday 19 November 2010

Dunia seperti tak berputar sama 'adil', hanya berlegar di sekeliling aku.

Alhamdulillah. Assignment dah anta. School placement utk mggu ni dah abes. Ouh ya. Aku dpt girls school. Holy Cross Catholic namenye. Sekolah 'agama' pompuan kt New Malden. Jauh juge journey ke sane; 1 jam lebih. Klas pon da abes utk mggu ini. Ulangan, mggu ini. Mggu depan, benda yg same jugak kne buat, minus the assignment. Tp, akn dpt assignment baru lg. *deep breath*

Dunia seakan hyn berputar disekeliling aku sejak awl mggu ni. Siyesli aku mmg x ambek taw langsung hal lain. Hal org lain, berita dunia, kejadian-tak-serupa-biasa kt sekeliling aku, gosip, blog, even facebook.  Masak pon tak! Tu plg teruk ah. Mkn ape yg ade, atau beli. Dah beli camera baru pon, xde can nk guna. Jadi hiasan dalam drawer bedside table je (lepas aku type ayat ni, aku terus g check drawer tu, tgk camera tu ade lg ke x.. siyes lame dah x usik). Kalo aku ckp x ade mase, maknenye aku selfish. So, baik aku ckp x sempat. Tiap2 hari, balik rumah bdn penat gile, mcm baru lepas buat cleaning job 8 jam tanpa henti. Ade 1 hari tu, pkol 6.30 ptg aku smpi rumah, pkol 9 mlm aku da tdo. 

So, bile tibe hr jumaat, aku rs bahagia. Ade ruang nk rehat2 dan bersuka ria. Plan esok? Ofkos la g tgk wayang. Harry Potter release kt uk start esok. Dah lame tggu saat2 ini. *muka bahagia* 

Skrg? Waktu utk layan detektive conan dan landing2. Aku taw, entri ni berbau sgt personal dan syok sendiri. Xpelah, bukan slalu boleh buat mcm ni. Lgpon, rs sgt puas dan relief lps dpt lontarkan hasrat hati. Len kali, aku cite kt cici je kalo korg x suke baca, ok? Off dlu. Ucapan selamat aku utk semua. :)
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)