Sunday 28 November 2010

Kisah cinta mereka-mereka. Aku doakan kalian bahagia.

Aku x taw la, tp for some reasons, kwn2 di sekeliling aku sering 'datang' pada aku dan kongsikan kisah cinta mereka. Walopon dorg ckp aku ni garang, moody, etc2, tp dorg tetap cari aku, dlm hal2 mcm ni. Ada yg mengadu tentang itu, tentang ini, bercerita apa yg mereka rasa, apa yg terjadi, etc. Tak kurang jugak yg bertanyakn pendapat. Kadang2 aku rs mcm aku ni bertauliah sgt dah dalam hal cinta, smpi org dtg tny pendapat dan mintak nasihat. Pengalaman tu, ada lah. Tapi, skrg ni, aku sendiri pon, tak berpasangan. Bkn tak mahu mencari.. Eh, dah keluar topik pulak dah. ^.^


Adat dalam berhubungan, mmg bermacam ragam, kan? Kalo dah kawan2 dtg, mengadu, bercerita, aku dengar. Kalo tny pendapat, aku bg ikut kesesuaian. Kdg2 aku tak bg pon. Bkn kedekut, oke. Cuma, mungkin pendapat aku akn memburukkn lagi keadaan atau tak bersesuaian dgn masalah yg diceritakn tu. Aku tak nak la jugak nnti, bile jd ape2, name aku pulak yg panas mcm pisang goreng.
[equation]Publisiti murahan tidak same dgn FJ, oke! Please take note. 
X rimas ke? Bukan krismas.. adoii.. Rimas. Tengok la jugak keadaannya. Kalo dtg ms tgh serabut, angin juga. Buat la ape yg stakat mampu. Borak sket2, then kasi mereka faham, yg aku pon ade tanggungjawab lain, yg lebih utama. Walopon begitu, aku hargai mereka. Sbb aku sendiri belajar dr mereka. Sbb mereka masih ingat dan anggap aku sbg kwn mereka. Sbb aku rs happy bila dpt bantu (mendengar pon, bantu jugak, kan?). Kita gembira bila kita dapat bantu orang lain, kan? Tapi, mcm mane kalo kita dah bg nasihat, org yg mintak tu, xnak dgr atau ikut? Hahaa.. Cite lain. Biarkan soalan itu mati di situ sahaja.

Aku doakan kwn2 aku bahagia. Aku x kejam, nk pisahkan kwn2 aku dgn pasangan mereka sbb aku dengki aku tak ada pasangan. Aku x bg nasihat yg bukan2. Aku byk blajar tntg nasihat dr seorang kwn.

FJ : I'm not afraid to try again. 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

2 Responses so far

  • greenduck says:

    Im not afraid to try again. Im just afraid of getting hurt 4 da same reason :)
    So true kan.
    Xpe. Blom cube blom taw :) :D

  • Unknown says:

    Tp, sblom ni dah cube.. dan dah taw..
    tkt nnti.. cube lg, jd mende yg same..
    so, bek toksah pk.. huhu

  • Post a Comment

    Have something to say? ;)