Monday 29 November 2010

The Best Entry With Sinar Raudah


Blog Sinar Raudah buat give-away! Jadi, sbg peminat GA tegar, nak juga masuk contest ini. Heee.. Syarat yg sinarraudah letakkan taklah susah. Cuma, aku rs mcm susah pulak bagi aku untuk cari entri mane yg aku rs best, sepanjang penglibatan aku dalam dunia blogging ni. Mungkin sbb, slame ni, aku byk merapu kot.. 

Jadi, aku putuskan utk pilih entri ini; West Midland Safari, Birmingham.

entri snapshot
Jadi, kenapa entri ini? Tak ada apa yang istimewa sgt. Entrinya pon pendek saje. Cuma, entri ini mengingatkan aku kenangan dgn kawan2. Aku sukakan keceriaan waktu itu. Aku sukakan cuaca waktu itu di musim panas. Walaupun aku sdg menghadapi waktu perit dan susah aku ketika itu, aku masih ada kawan2 yang sudi ceriakn hari-hariku. Kak Min dan aku menang cicak hari tu, over basketball shoots. Terer x? Hehe. Kak Min cakap, tak aci, sbb aku netball shooter, sbb tu aku dpt score. So, dia mintak Khai yang shoot-kan utk dia. Boleh pulak macam tu. Waktu ni, semua orang ada. Basyeer, Am, Kak Min, Kak Ina, Kak Fataya, etc. Skrg? *senyum* Tak sama dah. Entrinya mungkin tak istimewa, tapi kenangan waktu tu berbekas kat hati aku. Mcm boleh terbayang-bayang lagi semuanya...

Mcm tu lah serba sedikit. Harapan utk menang pon, xde lah tinggi. Aku taw, aku masuk contest ni pon, dah last minute. So, kpd mereka2 yg aku tag ni, sorry lah, kalo korg x sempat nk buat entri atau join.
tag : CikYah, Danial, Izs
FJ : Dah lama x fikir, dah lama tak rindu. Tapi mlm ini, rindu dtg lagi.. 

If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

2 Responses so far

  • Kak Amy says:

    salam..

    Thanks ye coz sudi join GA sinar raudah , Good Luck amy minta izin copy header ye untuk di letakkan di dalam fan page sinar raudah

  • Unknown says:

    oke.. xde masalah :)

  • Post a Comment

    Have something to say? ;)