Saturday 9 June 2012

Mana semua kisah kembara?

Assalamualaikum,

Selama beberapa tahun tinggal di luar Malaysia, banyak tempat yang sempat aku lawat. France (Paris, Colmar, Strassbourg, Freiburg, Besancon), Brussels, Amsterdam, Spain (Granada-Malaga-Cordoba, Barcelona), dan bermacam-macam tempat lagi dalam United Kingdom. Cuma, bila aku check balik entri-entri lama, hanya ada beberapa entri yang bercerita pasal aktiviti travels aku. Lantas aku tertanya-tanya;

Kenapa lah aku tak update pasal semua trips aku kat sini, hah?????

Makanya, untuk saki-baki masa yang mungkin tinggal ini, aku rasa nak buat misi kemaskini cerita-cerita pengembaraan aku. Seperti mana aku kongsi resipi-resipi masakan di blog ni (siap ada tab khas lagi tuh), akan aku cuba buat hal yang sama untuk kisah travels aku. Mohon diri ini tabah dan konsisten. Doakan! 

FJ : Saja nak tanya, kenapa mug dalam berisi air kosong pon semut sibuk nak lepak, ya? 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)