Monday 20 September 2010

Bukan

Kalau kamu nakkan yang cantik, itu bukan saya.
Kalau kamu nakkan yang baik, itu bukan saya.
Kalau kamu nakkan yang berbudi bahasa, itu bukan saya.
Kalau kamu nakkan yang sempurna, itu juga bukan saya.

Saya hanya orang biasa yang punya karakter saya sendiri. Dari segi rupa, saya klasifikasikan diri saya biasa sahaja, cukup sifat yang Allah kurniakan. Saya terbiasa dengan hidup berdikari, tapi ada masanya saya juga bergantung pada orang lain. Ada waktu saya berbuat silap, dan saya sedia ditegur atas silap saya. Saya boleh memahami dan saya juga pinta difahami. Ada rasa marah, gembira, sedih, cemburu, teruja dan terkilan. 

Untuk kamu yang anggap saya sebagai kawan atau lebih dari kawan, yang dari masa lalu, masa kini dan masa depan, saya minta maaf atas kekurangan saya. Jika saya bukan yang terbaik untuk kamu jadikan kawan atau teman, kamu ada selautan pilihan untuk dapatkan gantian.
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)