Thursday 8 May 2008

Perjalanan makin singkat

Alhamdulillah, kesyukuran yg x terhingga aku panjatkan pada Ilahi. Hari ni, last paper aku utk final exam, 2nd year. Tup tap tup tap, aku da abes 2nd year aku kat sini. Pernah dgr org kate, "perjalanan hidup kita makin jauh..."? Bagi aku, aku x setuju ngan pendapat tu. Bg aku, perjalanan hidup aku, makin dekat ke noktahnya. Kalo kate makin jauh, mcm hidup x mati plak, walhal, hidup kita ni, ade matlamat yg same; mati. Semakin hari, waktu kematian tu makin dekat. Sbb tu aku kate, perjalanan hidup ni, makin singkat.

Even dah abes exam, aku ade sikit terkilan ngan paper td. Paper harapan tu! Huhu, malas la nk cite pnjg2, ckop sekadar aku bitaw, aku terkilan. sad Ape nk buat, bak kate P. Ramlee "barang yang lepas usah dikenang". [Penyakit hape aku mlm ni, duk quote kate2 org jek?Laughing]

Hehe, mlm ni, mlm busy. Byk hal nk kne buat. Nk kemas bilik, lipat baju, nk pack sket2 brg nk pindah nnti, main psp, bace novel, tgk anime. Esok lak nk gi bersenam. [Haha,, bagus btol!] Busy women back to schedule~busy Lagi 1, x sabar nk tggu next coming event. Summer bbq & family day~ Waaa, mesti best nnti.. Ade budak2, ade org dewasa, makan2, main2.. Excited Insya-Allah, bile event tu da berlangsung, aku akn wat entry khas cite psl kejadian ari tu. Wokey, perut dah bersenandung. Till then, later~
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)