Friday 16 May 2008

Busy dalam Free

Blog ni sepi lagi utk kesekian kalinya. Bkn aku x nak update, tp mase x mengizinkan. Ade byk benda nk kne buat skrg ni. Even da abes exam, da xde class, tp busy ngan aktiviti luar silibus plak. Opps, lupa plak. Utk warga pendidik sekalian, ku ucapkan SELAMAT HARI GURU. Special wish to my mother and father, not forgotten my present and previous teachers. X taw plak ape tema hari guru tahun ni. Nnti2 la aku cari. Malam makin larut. Aku makin ngantuk,, tp perut aku lapar. Nk kne tggu isyak dlu ni, kalo tdo terus, mau terbabas.

Ok, berbalik pada topik busy tahap tak-ingat-dunia aku tu, actually, skrg ni, tgh prektis menari. Utk ape? Haa, tu nnti bile da lepas event tu (sabtu ni), aku cite. Mesti korg seme x caye. :P Esok, latihan dance sambung lagi, pastu ade meeting psl next coming event; summer bbq + family day. Sabtu ni, naemah ngan aishah nk wat makan2 sket. Aku da janji ngan naemah nk wat satay ngan kuah kacang. Janji kne tepati la kan. In other words, I'm gonna have a super duper busy saturday this week!

Ptg td, aku da anta borg keje. Harap2 dpt la. Kalo x keje, x taw la aku nk wat ape sepanjang summer 3 bulan ni. Pagi2 buta td, aku call mak. Sembang lame yg amat. 5 kali bleh terputus talian. Sengal btol void stunt ni. Geram aku. Duk syok2 cite ngan mak, putus. Grrrrr..

"Gimme a break!" kate bdn aku. So, kne gi rehat la ni. Btw, da azan isyak pon. Solat dulu, then tdo~ Esok, hari busy aku bermula lagi..
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)