Friday 3 January 2014

Wedding Photo (belum basi kot) dan cerita di sebaliknya

Assalamualaikum,

Hello 2014! So, the opening entry would be surely on my wedding photos. Hehe. Please vomit. Xde lah nak letak semua kan. Mana2 yang sesuai je letak. Owh, dan aku sangat suka gambar black and white dengan sephia tone. Kalau kena dengan gambar, black and white ataupon sephia lagi outstanding dari full colour. Tu bagi aku lah. Photographer aku book agak lewat jugak. Rezeki aku la, budak photographer tu free waktu tu. Ouh, dia memang budak sbb lagi muda dari aku. Nama dia Syamil. Boleh visit facebook page dia; Syamil Photography. Untuk yang tinggal di sekitar area Dungun, Paka, Kerteh, ok lah kot ambek dengan dia. Memang dia bukan pro. Tapi bagi aku dah good enough untuk pengantin yg low budget.












Sebenarnya, hari majlis tu, aku demam. Kalau diikutkan hati, aku memang xnak keluar outdoor segala bagai. Sebab memang badan dah lembik. Tak larat yang teramat. Oleh sebab husband cakap nanti kang xde gambar outdoor pulak, aku gagahkan diri untuk dia. Kesian tengok muka dia. Banyak kali jugak photographer tegur psl expression muka aku. Dah tak larat dik, apa mau buat.. Balik rumah dalam keadaan lembik tak bermaya, aku tidur je terus. Badan makin panas waktu maghrib. Malam tu, abang bawak aku pegi klinik. Masa kt klinik, asek duk menanges je sebab kepala pening sangat. Nasib baik ada suami. Boleh picit2 kan kepala. X peduli dah orang tengok ke, apa ke. 

FJ : Untung ada suami, kan? :D
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)