Friday 3 January 2014

Idea gubahan hantaran perkahwinan atau pertunangan

Assalamualaikum,

Chinese New Year dah dekat. Ramai sangat kawan2 aku yang kawin waktu Chinese New Year. So far, dah 3 jemputan aku terima. Tempat jauh2 pulak tu. So, terpaksa lah aku pilih 1 je. Nak pegi 3-3 sekaligus mana nak boleh. 1 kat Klang, 1 kat Johor, 1 kat Terengganu. So, aku nak share sket sebanyak gambar gubahan hantaran waktu aku kawin hari tu. Gubahan buat sendiri je noks. Mak I tolong buatkan. Kalau tempah kat kedai, mau kne charge at least RM55 1 dulang. Tu kalau pakai bunga plastik. Kalau nak fresh flowers gitu, lagi mahal. Kalau aku, tak kisah sangat fresh flowers ke, ape ke. Asal ada flowers cukup lah. Artificial pon boleh.

Ok, yang ni hantaran perempuan untuk lelaki:










Yang ni pulak dari lelaki untuk perempuan - hantaran digubah oleh kakak ipar aku.










Gubahan kitorang biasa2 je, tapi dah cukup cantik pada pandangan mata aku. Barang2 hantaran pon biasa2 je. Cukuplah untuk apa yang kami berdua nak pakai. Xde kasut Jimmy Choo pon xpe. Yang penting bukan barang2 ni, bukan duit hantaran, bukan pelamin, bukan meja makan beradap, tapi kehidupan yang akan kami bina lepas dah berumah tangga. Kan?
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)