Saturday 4 January 2014

Solemnization : The moment I become his and he becomes mine.

Assalamualaikum,

Pada pendapat aku, xde sorg perempuan pon yg akan lupakan saat2 dia dinikahkan dgn suami dia. Bagi aku personally, pengalaman duduk dibirai katil (kalo perempuan lain duduk kt birai katil la kot) adalah saat2 yg mendebarkan utk seorang pengantin perempuan. Oke, aku x duduk kt birai katil. Aku duk melompat2 dalam bilik nak hilangkan rasa nervous aku sementara nak tggu jurunikah panggil aku keluar. Suara jurunikah aku bapaklah kuatnya. X payah nk pakai mic segala. Jangan kata dalam bilik, kalau duduk belakang rumah pon still boleh dengar suara dia baca khutbah nikah. Dah abes khutbah baru la jurunikah panggil aku keluar. Dup dap dup dap wei jantung. Alhamdulillah dengan sekali lafaz, kami sah jadi suami isteri. Ayah yg nikahkan kami. Which is bagi aku sgt precious dan sgt significant - mcm penyerahan tanggungjawab gitu.










FJ : yang ni gambar2 yg aku sendiri edit.

If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)