Tuesday 20 August 2013

Pulau di Terengganu :: Pakej Honeymoon! Teringin!

Assalamualaikum, 

Dalam pada duk berusaha buat persiapan untuk majlis perkahwinan, aku pun duk sibuk jugak mengusha pakej2 honeymoon yang menarik hati. Ada beberapa tempat yang menarik hati. aku letak dua je lah kat sini yek.. 

1. Gems Island Resort and Spa Honeymoon Package (Pulau Gemia)

Details pakej aku ambek dari lovebulanmadu. Gambar2 seme aku ambek directly dari Gem Island Resort and Spa. According to contact person dari lovebulanmadu, pakej ni available until December 2013 dengan total kos RM 1830.



Sea View Room interior

Sea View's balcony








Tusita Wellness Spa 


2. Laguna Redang Island Resort Honeymoon Package (Pulau Redang)

Pakej yg ni lagi murah, depending on the room types. Aku berangan nak yang Deluxe Sea. Honeymoon mesti la nak bilik mengadap laut kan.. Kahkah. Harga pon lottss more cheaper than Gems, RM1237. Pakej yg ditawarkan pon menarik jugak. Unfortunately, untuk masa ni, x boleh nak pergi, sebab resort ni tutup bulan November. Tu lah, sape suh kawin hujung tahun kan... 



Quad share Deluxe Sea interior
Oleh sebab itu, terpaksalah kami beralih arah ke negeri lain. Sedih jugak rasenye sebab x dapat nk pegi Pulau Redang. Kalau Pulau Gemia, x berapa best kot. Sebab pulau tu, pulau kecik je. Wahai pulau-pulau yang cantik lagi indah di Terengganu, bilakan kita bakal bersua?

FJ : Nama je orang Terengganu. Tapi tak pernah sekali pon pergi pulau2 kat Terengganu.

If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)