Wednesday 20 February 2013

Buku dari MrFlowerManStudio

Assalamualaikum,



Alhamdulillah, order aku dah sampai. Novel graphic pertama yang aku beli. Catatan Pengembaraan Seorang Flowerman sangat menarik perhatian aku lepas pertama kali aku tgk instagr.am sorg blogger famous terfaktab. Tengok kulit dia pon dah jatuh hati. Jadi, aku terus usahakan mcm mane nak dapatkan buku ni. Belum abes bace, so xbleh review lagi. InsyaAllah aku akan buat 1st book 1st book review dari buku ni. Catatan Pengembaraan Seorang Flowerman ade uniknya. Kenapa? Haaa.. nanti2 aku cerita. Oke.. nak sambung bace! *ditch all the work loads*

FJ : Catatan Pengembaraan Seorang Flowerman adalah sebuah novel grafik dari Dr. Shah Ibrahim. Ya, Dr. He is a PHD holder. It's about life and love and something between them.
posted from Bloggeroid
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)