Sunday, 24 July 2011

Perbualan dgn mak #1

Tempat: dapur

Mak : Sedapnya nampak gulai tu. Rasa nak makan nasi la pulak.
Aku : Bukan tadi kate baru lepas makan ke kat jamuan sekolah tadi?
Mak : Ye la.. Tapi gulai dalca tu nampak sedap.

Mak ambil pinggan, letak nasi dan mula makan.

Mak : Erm.. sedap2. Ni kalau dah pandai masak dalca sedap, dah boleh kawin la ni.
Aku : Takde duit.
Mak : Kalau kak long nak kawin, mak sponsor semua.
Aku : Time takde calon lagi boleh la nak cakap macam tu.
Mak : .....

FJ : Dah 4 hari berturut2 hujan lebat waktu petang..
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

4 Responses so far

  • HEHEHE
    hanya itu yang mampu kuucapkan =P

  • hehe.. aku x mampu nak kate ape2.. :P

  • hehe aku mengangguk tanda mengerti situasi ini.

  • Post a Comment

    Have something to say? ;)