Sunday 30 November 2008

x0x0 ketidaktahuan 0x0x

Ooh,, aku dah x tahu berapa lame lg aku bleh bertahan. SickSesungguhnya, aku da x sanggup nk menghanyutkn diri aku dalam baris2 ayat dlm buku biru tu, yg aku pk sama taraf ngan bait2 puisi tulisan shakespeare.Crying Napelah aku kne hadapi buku biru tu skali lg? Tu lah,, org suro blajar btol2, x nak! Pastu, dah kne mcm nk nk komplen pon x gune. Kalo nasik dah jadi bubur, bleh gak makan bubur tu, tp ni bukan nasik. Kalian yg membaca ini semua, mintak maaf byk2 la, sbb aku duk merepek-rapu x tentu psl mcm ni. Jarang sekali aku gunakn blog aku ni utk mengarut. Tp, kali ini, aku tidak tahan lagi.. Ooohh.. (begitu drama skali.. biarlah,, peduli hape aku,, ni blog aku kan?) cepatlah abes ni seme. Ade org pernah kate, kalo dah terdesak sgt, rebus lah, Confused buat sup, pastu minum. Xkn nk wat mcm tu kot? Nnti kang, x psl2 dpt penyakit, minum 'sup dakwat'. Baik la aku renih sup ayam ke,, sup tulang ke,, gune rempah sup bunjut tu.. Kenyang pon kenyang, sedap pon sedap. Ahh! Sudahlah! Ini seme adalah 1 karutan yg x patut terjadi! (Ko dah mengarut berbakul2, baru nk ckp x patut terjadi, kn.. Ni la manusia, dah jd baru nk menyesal)
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)