Monday 7 May 2012

Saguhati dari denaihati.com

Assalamualaikum,

Lebih kurang 3 minggu lepas, satu parcel POS LAJU MALAYSIA sampai ke rumah. Aku langsung tak tahu pasal parcel tu, sampailah ayah bgtahu, ada parcel untuk aku. Mula-mula, pelik jugak sebab rasenya takde purchase ape2 online dan takde jugak org bgtahu nak send apa-apa barang. Makanya, bila aku belek kotak pos laju itu, tertera kt sender detail nama denaihati.com. Waah! Dah sampai rupanya saguhati yang denaihati janji nak bagi tu. Hehe. Berbunga jugak rasa hati ni, sebab first time ever dapat such thing from online activities.:P




6 bulan lepas (Novemver 2011) aku ada masuk contest yang denaihati.com anjurkan. Contest Gadjet Impian. Denaihati dah umumkan pemenang2 yg berjaya dapatkan gadjet impian masing2. Bertuah betul,kan? Anyway, walaupun tak dapat gadjet yang diidamkan, tapi hadiah saguhati ni pon dah buat aku excited. Either way, banyak benefits lain jugak yang aku dapat dari contest tu. Traffics, dapat berkenalan dengan rakan2 blogger yangg join contest yg sama, followers baru dan belajar cara2 untuk promosi entry di blog dari denaihati.

THANK YOU DENAIHATI! 

FJ : InsyaAllah, kalau rajin, akan ikut serta contest2 lain juga dari denaihati dan bloggers lain ;)
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)