Monday 20 April 2009

Sehari Bersama

Salam semua. Smalam bersungguh2 benor warga surrey bersukan. Mcm2 games ade; badminton,volleybol, netbol, ping pong, basketbol, sepak raga pn ada. Dr yg bergelar nenek smpi la baby, seme amek port. X kesahla join bsorak @ join main skali. Yang
penting same2 utk menjayakn aktvt yg dianjurkan. Walopon ade jugak sebilangan besar yg x dtg (reason ape tu, x taw la plak), x memberi impak langsung pada kelangsungan games smalam. Tu lah yg aku pelik sket sesetengah org ni. Depa ni, x nak grab the chance utk knal sesama melayu kat sini. Pastu bile org duk bercerita mula la, x knal org tu lah, x knal org ni lah. Pastu, time nk mintak tolong baru nk terhegeh2 nk cari org. X rase malu ke, bila nk mintak tolong br nk knal? Aku xde lah nk ckp aku ni baik or wutever, but at least kt sini, aku knal ramai org, dan ramai org knal aku. Kita x taw kan apa akan jadi esok lusa. Kalo melayu tu, ke mana pergi pon x hilang adab melayunya. Malas dah nk membebel psl tu. Seme pon dah besar, bdk U plak tu, Bleh pk sendiri dah. Nway, psl sports day smalam, aku tabik kat kaum2 ibu. Dahsyat dorg main netbol. Kalah bdk2 single yg mude2 lagi. Bahana tibai mcm2 smalam, nah rasakan penangan saket2 badan hari ni. Hambek!
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)