Thursday 27 December 2007

Aidiladha 2007

Hye to all.. Smalam, 25 December 2007, Malaysian Student Society Of Surrey, buat lg 1 jamuan. Unfortunately, ramai yg x turned up. Dun ask me why. I'm not in the position to answer that kind of question. We have had 2 special guesses. Encik Zaki and Ustaz Erfino. We're having sort of a short ceramah given by ustaz erfino. Even smbutan x menggalakkn sgt, tp still, best. Cume, 1 perkara yg aku frust, x dpt nk tmbh. Bkn x bleh tmbh actually. Disebabkn mknan yg manis2 yg abes awl2 lg, x dpt la aku nk tmbh nasik.

Cadangnye, lepas mkn nasik ngn lauk2 tu, nk mkn mknan manis, wat ilang pedas. Hehe. Siyes ckp, air asam yg dorg wat pedas gile! Tp, fulamak.. sedap!! [Bukan ayat ambek hati ye,, tp mmg sedap pon]. :) Jeles aku ngan org len,, sempat angkut 3-4 pinggan! Ganas gile perut dorg. Tahan plak ngan pedas tu..


Ala, lupe lg! Mase mkn, xde org ambek gmbr.. masing2 dah lapar sgt kot. Ye lah, tggu mase utk makan tu, punye lah lame. Bile dah dpt green light dr ustaz.. seme serbu kat makanan.. dah xde org igt nk bergmbr dah. Abes mkn, baru la masing2 sibuk nk cr kamera balik. :D Selain mkn2, ade lg 1 acara. Potong jambul anak encik Sabry. Hehe. Pertama kali dlm hidup aku, join majlis potong jambul ni. Terketar2 gak la tangan bile tibe time aku. Siap tny lagi.. "Kena wat ke ni, abg taufek?" Adoi~
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)