Thursday 4 October 2007

Ngahaaaaa

Hey all. It's me again. Ye lah kan, mustahil yg amat kalo ade org len buat 'hasil seni' kat blog aku. (+_+) Annual General Meeting ari ni, dgn kehadiran yg x berapa menggalakkn, dah menyebabkn aku pegang 1 post kat dlm MSS.. Ladies Sport Officer.. huhu.. mampu ke? :| Hopefully, utk jadi apa yg org len nk aku jadi, dorg akan support aku, bg tunjuk ajar & teguran membina. X la rs mcm berat sgt bahu ni.

Imam Ghazali : Apa yang paling berat di dunia ini?
Murid 1 : Baja
Murid 2 : Besi
Murid 3 : Gajah
Imam Ghazali : Semua itu benar, tetapi yang paling benar adalah memegang amanah (Surah Al-Azab : 72). Tumbuh-tumbuhan, binatang, gunung dan malaikat semua tidak mampu ketika Allah swt meminta mereka menjadi khalifah (pemimpin) di dunia ini. Tetapi manusia dengan sombongnya berebut-rebut menyanggupi permintaan Allah swt sehingga banyak manusia masuk ke neraka kerana gagal memegang amanah.

Lg 1 hal, handphone aku. Wat hal plak mlm2 buta ni. Baru igt nk upload gmbr sket kat sini, dah dia wat hal, x bleh nk transfer gmbr tu msk laptop. Kacau btol. Dah la blog-ku ini, dah lame sangap ngan gmbr2 baru. Wahaaa..pasan2~! Ok, it's time to study plak. Da lagha amat ni. Caulagedong.. <- x tau bhs ape aku gune, belasah jek. (",)
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)