Wednesday 16 June 2010

Tamat sudah exam.. Tamatkah dunia undergrad ku? Jeng jeng jeng

Tiba2 mood untuk blogging datang balik. Mungkin sebab tadi baru je bace blog Chiko. Blogging is nice, but not the blog's contents. Not always. It's been a week since I finished with my exams. Alhamdulillah, dah habis exam. Result insyaAllah akan keluar dalam hujung minggu depan. Doakan aku, doakan aku kawan2. Secara total, masih banyak kerja tertangguh. Macam biasa, masa study week, beria-ria atur plan activiti lepas exam. Habis je exam secara rasmi, semua aktiviti yang konon dirancang tu terbiar begitu je. Jadi, sekarang, aku rasa, aku perlu untuk list things up according to priority. E.g cari rumah sewa, kemas barang untuk shipping, kemas barang untuk pindah bilik, buat documents check list untuk visa application, etc. Banyak, kan? Grrrrrr~~ Cubalah sedaya yang boleh. Sara, dila n nadiah dah balik malaysia. For good. Esok, izzah, sha n nik plak. Lusa, firdaus n aishah. Aku? Lambat sangat lagi. Derita kot menghitung hari nak balik ni. Apa2 pon, sabar~~~
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)