Wednesday 2 June 2010

Remuk

Herrmm.. Macam2 yang nk diluah, tapi x terluah. Mungkin medium ini tak sesuai, tapi kat mane lagi nk dikongsi rs sebal ni? Org slalu ckp, people change with time. True. Tp, x slalu org pk, why people change. Is it really 'time', changes people? Pnah org pk, faktor lain? Pnah org pk, knapa?

Dan pnah ada org salahkan diri sendiri bila jadi sesuatu ke atas org len? Jarang sgt. Maaf. Tak bermaksud menuding pada sesiapa. Cuma ralat. Terasa mcm semuanya sia-sia. Aku pnah kental dalam peperangan ni, tapi sampai satu detik, aku rasa semangat aku luntur, mcm kne bleach.

Good deeds always been forgotten while the bad deeds always been remembered. True. Tp, kalo good deeds tu, 100x lagi baik dr bad deeds, xkn kne ajar 10 kali utk nilai itu semua? Aku taw, maksud aku x sampai. X ape. Cuma mahu meluah, bukan memahamkan.



Sarcasm doesn't define me. I'm just an ordinary people.
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

One Response so far

  • en_me says:

    remuk ghitewww.. uhuhu

  • Post a Comment

    Have something to say? ;)