Sunday 28 September 2008

Sebegitu Sekali..

Salam to all. Malam ni, aku sedih sgt mengenangkn perangai sengal lagi sewel lagi ape-ape-lah dari org yg aku kira org yg profesional. Malas nk sebut sapeLipsareSealed, dan kalo sebut pon, bukannye dia bace blog ni, utk dia renung diri dia. Dalam diri aku skrg, geram+marah AngryFace semenye bercampur, yg aku pk dr sudut positifnye dah letakkan semangat aku makin tggi utk lawan ni seme. Dulu, mase mule2 harungi seme benda ni, mmg aku lemah, x taw nk buat ape. Skrg x lagi. Aku dah redha ngan ape yg jadi kat aku. Sket sebanyak, aku pon sedar semenye berpunca dari aku jugak. Tp, bile hal yg sama, sama, sama, berlaku lagi pd org yg aku knal, marah aku makin meluap2. Aku dah x nak paham ape masalah dia, sbb dia pon mmg x nak paham masalah org lain. Kita hidup bukan utk kita je. Kalo rs diri tu rase hidup utk nk penuhi kehendak sendiri je, baik duk dalam gua lah! Cuba pk psl org lain. Letakkan diri kita kat tmpt org tu, baru kita paham ape sebenarnye yg terjadi Kiss. Umur lebih tua x bermakna pengalaman lagi byk. Sbb tu, aku x bape setuju sgt ngan pepatah "Org tua lebih byk makan garam dr org muda." Dr segi rasional, btol la kot, dorg mkn lebih garam, atau dorg dah lama hidup kat dunia ni. Tp, theoretically pengalaman dan kualiti kuantiti pengalaman tu, x same!
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)