Monday 31 March 2014

Testimoni pelanggan

Assalamualaikum,

Mungkin ramai yang berat hati, berat mulut dan berat tangan untuk bertanya lebih lanjut berkenaan produk yg FJ Shoppe perkenalkan. Oleh itu, meh saya tunjukkan sket testimoni pelanggan produk2 Jamu Ratus Warisan Plus, juzQ30 dan Kopi Pegaga Warisan.





Sebagai pengguna produk ini, saya akan bagi testimoni saya sendiri.

Sekarang ni saya tengah mengandung 5 bulan. Dari awal usia kandungan lagi, saya ada masalah sembelit yang teruk. Lepas saya mula amalkan juzQ30, dengan izin dan rahmat Allah, masalah sembelit saya dapat diatasi. Nak buang air dah tak seksa. Alhamdulillah. In sha Allah jika ada kesan baik yg lain saya akan kongsikan lagi.

Haaa.. Tunggu apa lagi? Contact sekarang! 0111-9722807 atau emel wanfathiah[at]gmail.com
posted from Bloggeroid
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)