Friday 7 January 2011

Soalan dari kawan, "best ke boxing day tu?" Mari baca!

Salam, 

Boxing day dah 2 minggu lepas. So, apekehal nk buat entri skrg pulak? Xpe, x basi pon.. charee.. Hari tu, aku ade ym ngan sorg kwn. Dia study kt uk jugak. Duk ketchup (catch up) itu, ini, so aku utarakanlah soalan femes season ni, "pegi shopping x boxing day?" memandangkan dia ni pompuan, dan pompuan sgt sinonim dgn shopping lagi2 kalo ade sales. Ni memang soalan biasa lah kalo musim2 krismes. Kalo musim lain, tny soalan ni, sgt rare dan x masuk silibus. Si kawan tu ckp, tak, dan dia tny aku balik, "best ke boxing day tu? brg2 mmg murah ek?". Perghh.. boleh dia x taw best ke x? *mata bulat sbb teruja*

Sila tinjau2 ini. Utk buat mata anda semua bulat seperti saya. 






aku x amek full shot, nnti golongan lelaki teruja pulak tgk yg ni.. -.-

So, x best? Jgn kelentong lah! Kalo Oxford Street kat london tu, time boxing day, nak berjalan pon ssh. Punye la ramai org. Tu belum cerita beratur nk bayar kt cashier lg. Kat Selfridges lagi, laaa.. Smpi boleh buat mood shopping hilang. Tu la yg aku x suke nak pegi sane. Kalo pegi time hari biasa, mane la ade duit setebal buku rujukan biologi SPM nk beli brg2 mahal kt situ. Time boxing day la nk dpt half price sales pon. 

Jgn x taw, ms boxing day la, org duk sibuk cari brg hantaran. Hahaha.. Aku x buat cerita ok? Dan aku pon x cerita berdasarkan pengalaman aku. Aku sembang lepas tgk kwn2 dan sahabat handai duk buat mcm tu. Org nak kawin, tunang, mesti nk cari brg2 branded letak atas dulang, kan? Nak beli time xde sales, kang kne puasa sebulan dan bukak puasa makan roti kering je. So, grab brg2 ms boxing day lah. Handbag harga £120, boleh dpt £60 shj. Perfume harga £45 boleh dpt dgn harga £22 shj. Ape lagi? Cincin? Baju? Jersey? Laptop?Seluar? Spender? Ha.. ape lagi org letak atas dulang? *oke, over sgt dah tu..* 

Kwn2 aku kt msia pon sibuk kirim brg time boxing day, boleh pulak dia yg duk uk x ambek endah psl boxing day?

FJ : 26 dec lalu boxing day terakhir aku kat uk. Lepas ni x bleh nk shopping boxing day dah. Rase cm sedih la pulak.. 
If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)