Sunday 8 March 2009

Salah Faham

Skrg jam laptop aku menunjukkan pkol 2.41 am.Sarcastic Aku x igt nk tgk jam dah td, kalo perot aku x bunyi2. Duk layan bait2 cinta dr lecturer2 matematica, smbil telinga ber-headphone-kn playlist lagu2 yg agak best utk didengar. Smalam dah 2 hari bantai soklan algebra, sbb ssh ngat nk paham matlab nye assignment. Dah la soklan byk! Kiss Pastu td, duk belek2 balik soklan, rupenye aku yg salah paham. Nk explen kat sini pon x gune, biar aku phm sendiri je la. Dah berejam aku ngadap laptop, mata dah x bape nk molek (terpaksa pakai spek la pon -> aku x sukeohnoes). Mata merah, tp x ngantuk lg, sbb minum nescafe kot td. Lapoo.. Ade org penah bitaw aku, ThumbsUp kalo kita byk gune otak, kita akan lapoo [ade kaitan ke?]. Maybe, sbb tu perot aku bersenandung. Ade esok sari, pastu lusa dah kne anta assignment matlab ni. Yg test analysis x selak lagi kot. Xpe laa,, nk makan dlu.Heart


aku blom tunjuk lg bilik br aku, kan? ni la sket2.. lautan buku dan nota yg harus ku renangi



If you have enjoyed this entry. Please feel free to bookmark it using your favorite social bookmarking site

Post a Comment

Have something to say? ;)